.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فضاي سبز شهري در تصرف پليس قائمشهر
اين اتفاق زماني رخ داد كه نيروهاي انتظامي به بهانه امنيتي بودن وجود اين كانكس در اين فضا اقدام به ...
فضاي سبز شهري در تصرف پليس قائمشهر

نيروي انتظامي شهرستان قائمشهر روز گذشته در اقدامي عجيب اقدام به استقرار كانكس انتظامي خود در ميدان جانبازان اين شهر كرد.
به گزارش شمال نیوز ، روز گذشته نيروهاي پليس شهرستان قائمشهر با جابجايي كيوسك پليس در ميدان جانبازان اين شهر با كانكس رفاهي خود اقدام به وارد كردن خسارت به فضاي سبز موجود در بلوار اين ميدان كرد.
اين اتفاق زماني رخ داد كه نيروهاي انتظامي به بهانه امنيتي بودن وجود اين كانكس در اين فضا اقدام به حفر چاه براي استفاده به عنوان چاه فاضلاب در فضاي سبز شهري نمود.
يادآور مي‌شود اين كانكس مجهز به امكانات رفاهي است.
مقارن با ظهر روز گذشته زماني كه پليس اقدام به اين عمل نمود نيروهاي شهرداري با آن ممانعت كرده كه نيروي انتظامي شهرستان نيروهاي شهرداري را بازداشت و اقدام به توقيف خودروهاي آنان نمود.
شب گذشته نيز فرماندهي انتظامي قائمشهر تمامي خودروهاي حمل آب فضاي سبز شهري قائمشهر را توقيف و مانع از انجام آبدهي به فضاي سبز شهري شد.
اين در حالي است كه فضاي سبز از آن شهرداري و عموم مردم است و هر نهادي براي تصرف در آن بايد رضايت اين ارگان را جلب كند.
يك منبع آگاه در شهرداري قائمشهر به خبرنگار ما گفت: شهرداري از صبح امروز پيگير رفع توقيف خودروهاي خود بوده است اما نيروي انتظامي شهرستان از رفع توقيف آنها سر باز مي‌زند.
به گفته وي سوخت خودروهاي نيروي پليس قائمشهر از سهميه خودروهاي شهرداري قائمشهر تامين مي‌شود.
لازم به ذكر است ميدان جانبازان قائمشهر در مسير ترانزيتي تهران به مشهد قرار داشته و استقرار اين وسايل چهره جالبي به اين ميدان استراتژيك و مهم نمي‌دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند 29 مرداد 1388
با این اعضای شورا که با نظرات...خود زمین شهرداری را به چاله ای بحران زا نمودند وبه بهانه ساخت مجتمع تجاری نگین نانی رد وبدل شد وبا انتخاب یک جوان بی تجربه بعنوان شهردار ودخالت عجیب ادیانی در موضوعات شهرداری فعلا روز خوش قائمشهری ها است.مشگلات شهری قائمشهر از یکسو ووقوتخلافات بزرگ وعدیده ساختمانی بزودی قائمشهری ها را با بحران روبرو میکند .البته سکوت اکبری عجیب است.
نا شناس 30 مرداد 1388
در قایمشهر چه خبرها که نیست!!! مسئولین دلسوز کشوری تادیر نشده به داد قائمشهر برسید......
محمد 30 مرداد 1388
برای رفع مشکل در تالار دانشگاه قائمشهر یک گفتمان بگذارند تا حق ما دانشجویان توسط اقایان در تعامل با سازمانها به انها داده شود و در این میان اقایانی مثل خسروی معاون اموزشی دانشکده برای خود در سازمان ها دوستیابی کند و حلاجیان چه کارها که برای انها نکرد. بعد تخفیف شامل...
امیر ب 31 مرداد 1388
مشخص نیست چرا برخی کامنت های بی ربط با موضوع در اینجا آورده شده است .در هر حال در دانشگاه قائمشهر اشخاص شریف فراوانی نیز وجود دارند که با همت آنان اکنون امور دانشجویی جریان می یابد روسای دانشکده ها از قبیل استاد زارع نزادو دکتر عزیزی فر و..........
نا شناس 1 شهريور 1388
مشکل شهر قایم شهر شورای شهر آن است. مردم در انتخاب شورای شهر باید دقت کنند. وقتی رضا حبیبی رییس این شورا میشود تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.